Kom på att inga ord kunde beskriva

...

Jag saknar allt som varit. Just nu får jag ont i magen när jag tänker på alla småsaker som jag vill ha tillbaka. Alla relationer som förändrats. Alla människor man kommit ifrån. Alla dagar, kvällar och nätter man varit med om.
Försöker att inte vara den som ångrar. Men just nu så ångrar jag universitetet. Har beslutsångest över livet.



Aja, blev så mycket bilder att jag orkar inte mer nu. Men om jag inte fick fram det; jag saknar allt som varit. Men måste ändå verkligen säga det att jag är nöjd över hur det är nu. Fastän jag vill att allt ska vara som förr så har jag träffat jättemånga nya människor jag tycker om runt omkring mig. Men jag saknar mina andra vänner så jävla mycket. Men ja, nu ska jag räta till allt i livet och det kommer bli fint.


<3

Kommentarer
Postat av: neaaaa

verkligen en bildbomd!

gud vad små alla var, speciellt du, du såg jätte liten ut. hehe :D älskar dvärgbilden!! :D

du får ordna så du får en jäkligt bra tid nu också min vän! :)

2011-10-03 @ 01:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0