Spin me round like a record

Slappaste dagen ever. Klev upp halv tolv och har bara tagit det lugnt hemma. Varit o handlat här i byn och tagit en liten cykeltur, men annars befunnit mig i fåtöljen och gjort lite skolgrejer PLUS börjat plugga körkortsteori. Igår när jag satt o snackade med Ellen och Malin lät det ungefär såhär;

M- Jag pressade ju Jonas jättemycket för körkortet, jag tyckte han var seg med att ta det.
L- JAA, men du, Ellen är likadan. Hon pressar mig som fan!
E- Jamen Jonas pressade ju mig till att ta det också.


Hahha.. kul att det är som en kedja där. Men är så gaaalet taggad på att kunna köra själv dit jag vill och så. Så detta blir nog bara bra!

Åh.. har dessutom varit halvklistrad vid pappas telefon idag. Spelat Wordfeud. Alltså, haha.. typ blivit beroende.

Nu taggar vi veckan!


Kommentarer
Postat av: knaaaaaasssssss

MAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAH!! BILDEN!!! inte dåligt taggade människor!! Kan du inte logga in på msn och skicka den här bilden till mig!!! :D

Du är bäst!

2011-10-02 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0