The time we share is so precious to me


- blev lite kanelbulle på kanelbullens dag idag!

denna älskade filur har även varit hemma och myst, samt kissat på min arm;


så många intryck och tankar på slutet att det tar kol på mig. något jag längtar till är helgen, den kommer bli så himla kul. vet dock inte när jag får träffa mitt hjärta nästa gång och det känns besvärligt. neeeeeed him!
dagarna framöver är som tajta..

onsdag&torsdag; praktik 13-21
fredag; praktik+nea kommer hit
lördag&söndag; angelicas stuga


och förresten, någon som vet vart man kan hitta snygga hörlurar? inte hörsnäckor. vill ha ett par hörlurar och vill att de ska vara ultimata!

Kommentarer
Postat av: Mullan

Ja jag vet, och dom finns på mediamarket och på teknikmagasinet. Har skaffat en riktig blogg nu utan lösenord Linnet, kommentera och gå in? :) Pil tre slash slash Malin.

2011-10-05 @ 17:23:13
URL: http://malligastemalin.blogg.se/
Postat av: Jesper

Köp koss hörlurar :)

Finns överallt

2011-10-05 @ 17:33:24
Postat av: filtpölsan

Åh kanelbulle!! Och mysbebis, :D

Helgen kommer bli brasan :)

Jag kan skapa ett par hörlurar till dig :D

2011-10-05 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0