What this world needs is a grouphug

FAN-TAST-ICO gårdag!
Bortsett från en gråtig morgon och en dryg incident vid nattetid.

Allt var så klockrent i övrigt. Förfest med nollegruppen, fixade oss och dansade. Sedan sittning med alla i SSK och RTG. SO FUNNYYY! Sen drog jag och Sara till Corona, där alla var finklädda. Och vi såg ut såhär(EL BILDBOMBA):


min fina och ultimata nollegrupp!! UGG


moi ugg


jag ugg och lisaaa


johan ugg och li ugg


haha bordskamrater, gammelfaddrar!


t-t-t-tasty tasty?


therese ugg och carolina ugg

AHH, MEN DET VAR GRYMT!

Idag har däremot varit en hemsk dag. Vaknade första gången 09.00 och mitt huvud var 1mm från att sprängas. Klev upp ~12.00 och har mått så fruktansvärt illa HELA DAGEN. Har varit relativt lindrigt sedan 18.30 ungefär. Men känner mig fortfarande rätt illamående och så.. haha fffffy!

Mysig dag iallafall. Varit i Täfteå och firat världens bästa snart 11-åring. Sedan hängt på Röbäck med pappa, Ellen, Jocke och Malin. Min fina Cornelius kom förbi ett tag och myste. Och tog även en promenix med Caroline. Mycket trevligt!!

Nu är jag hemma och tänker massa på allt, bara allt. Ska försöka sova. Natti:)

- Ni är de finaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

hahha galet bra det blev med utstyrseln! :D

2011-10-02 @ 12:03:14
URL: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0