But your soul you must keep, totally free

HLR-prov måste ju vara fulaste jag gjort på en lång tid. Praktiskt prov... haha ojoj! Annars har dagen varit bra. Tränat, varit i skolan och sedan schtaan. På lunchen gick jag och några tjejer till Lindellhallen för att käka där, samt spana på lite grääbs, haha. Hämtade ut ID-fotot idag också. COOLT om jag får säga det så. Här är mitt;



Skyndade mig sedan ner på stan för att träffa Kim ett minitag och sedan gick jag och Cornelius på stan. Köpte hååååååååååårfärg till morgondagen.

Så ja.. nu har jag städat lite på mitt rum(rensat bort massa skitgrejer som låg framme+vikt in kläder+bäddat). Nu väntar kaffe där nere och sedan idol och plugga på lite inför morgondagen. BLÖ!



Hoho.... la hårfärgius. Vad tror ni?
INTENSE DARK RED,
WOAHAHA

Kommentarer
Postat av: kisspölen

vilket snyggt kort, och värsta vuxet av dig att ha ett sånt där. de känns lite som du har makt också :D

tror hårfärgen kommer bli skitsnyggt i ditt hår! :D

2011-09-28 @ 21:41:20
Postat av: angelicaaa

det kommer bli jätte fint tror jag :) och fränt med kortet ;D

2011-09-29 @ 22:49:05
URL: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0