'CAUSE I CAN

Såg att mille hade gjort en to do-lista för veckan som kommer, fick också lust...... :D HERMIS!

Måsten:
  • komma igång med studierna (både ssk och körkort, legat 100% på latsidan än så länge)
  • städa mitt rum
  • köpa en väska!!!!
  • fixa en outfit till robinson-sittningen på fredag (NÅN SOM HAR TIPS TILL EN BRAIG OUTFIT?)
  • få in en bra dagsrytm, gäspar mig till tårar genom skoldagarna
Kulheter och brasaker:
  • fika/middag på stan med vänner
  • fira syster maria som fyller 32 år(crazy shit)
  • åka till vännäs
  • börja träna igen
  • shoppa lite småsaker till la sminkväska
KUL med listor, verkligen! Har en en bok hemma som heter "Listan". En bok på säkert 150 sidor där man ska göra listor enligt olika kategorier, SKITKUL! Har dock inte hunnit fylla in någonting alls i den, men det kommer. Måste bara ha tid.

Det är däremot någonting jag är dålig på, tid. Jag har exakt lika mycket tid som vilken människa som helst. Men hur jag väljer att lägga upp min tid gåååår ju att diskuteras. Typ lägger den på värda saker som att kolla runt på facebook 3 timmar i streck, whats up with that? Det händer ju ingenting där. Blö.

Hade egentligen inget värt att säga, så nu ska jag försöka sova. Godnattis pruttar!

Kommentarer
Postat av: solresor.se

listor äger ändå rätt så jätte mycket. Du måste ju börja fylla i boken!! :D



Hola-hola kjol röstar jag på :D

2011-09-26 @ 07:24:29
Postat av: Jesper

Du kan börja med att fylla i boken ett måste att du ska börja fylla i boken.. Fast iofs, då har du ju redan börjat skriva ett måste i boken. Men om du inte gör det, så har du ett måste du inte har skrivit in?

Hm, skumt dedär med listor.

2011-09-26 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0