You gave me your lips, a gentle kiss, the medicin to cure my pain.

BRA DAG FOLKS!
Var kul och trevligt hela dagen på skolan.
Vandrade sen runt på stan och köpte lite småsaker, yähää.
När jag kom hem var Malin och Edvin här. MYS!!
Efter middagen rullade jag till Mille.
Hon färgade mitt hår och jag tonade hennes och det blev ju AWESOME KABAWESOME!
Blev supernöööjd och hoppas millis blev det också för det blev asfint:D:D tack snuffsan!

Bjussar på en grymt snygg bild från Daniels sommarfest, hahe.. detta var så mysipys!




Snackade om cancer idag på lunchen. Alltså fy....faaan..... vad den sjukdomen......SKRÄMMER MIG!
Det är verkligen så att cancer kan drabba vilken frisk och sjuk människa som helst. När som helst.
Och beroende vad det är för cancer och i vilken grad är den ju lättare och svårare att bota. Hmpf..
Vill.inte.
Hm..

Jaja, nu ska jag ta och lägga igen ögonen mina eftersom de kliar till tusen. HÖRES O SYNES!

Kommentarer
Postat av: neaaaaaaa

hoppas håret blev superduper på er båda:D

cancer suger så jävla mycket, de borde inte ens finnas!

2011-09-30 @ 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0